0

Wifey material

God förmiddag bloggen💕
 
Nu var det ett tag sen bÄde jag (Minette) och Elaine var hÀr. Vi har ju som vanligt fullspÀckade dagar och tiden rÀcker inte till.
 
Idag ringde min klocka 06.50 och det var bara kliva upp och ta itu med vĂ„rt tvĂ€ttberg  (sĂ„ gĂ„r det nĂ€r sambon missat 2-3 tvĂ€ttider...)...men nu Ă€r berget borta och det sista Ă€r i maskinen...dĂ„ Ă€r det bara att vika allt sen dĂ„đŸ˜…
Mellan alla maskiner har jag nu under morgonen stryk och bytt gardiner och lite dukar. Jag har Ă€ven hunnit med att bĂ€ra ner massa grejer till förrĂ„det och smĂ„plock lite✌
 
Nu Ă€r vi redo för advent😃 har till och med plockat fram julservetterna🎅 (tog det som ett tecken nĂ€r jag tappade ut alla blommiga pĂ„ golvet😬)
 
Idag nÀr det Àr fredag och allt har jag (sÄklart) en dejt...
...med Jens NordfĂ€lt☝hhaha bĂ€ttre Ă€n sĂ„ var det inte tyvĂ€rr😂
 
Hoppas ni fĂ„r en underbar helg😘
 
//Minette💋

Kommentera hÀr: