0

No coffee No workee

God morgon🌞
Minette som hittat hit denna tidiga söndagsmorgon! Jag sitter i köket, njuter av solen och dricker min frappé.
InsĂ„g att denna jobbhelg inte kommer fungera utan koffein i systemet🙈
 
Denna veckan har bjudit pĂ„ plugg, jobb och trĂ€ning precis som vanligt, men Ă€ven lite roliga och spĂ€nnande nyheter...men mer om det lĂ€ngre fram🙊 Imorgon Ă€r det första maj och eftersom Elaine jobbar hela dagen imorgon ocksĂ„ fĂ„r jag en dags ledigt frĂ„n examensarbetet och kan spendera tid med min man😍 examensarbetet börjar gĂ„ mot slutet (precis som utbildningenđŸ˜đŸ™đŸ’ƒâœŒđŸ‘đŸ’–đŸŸđŸ»đŸŒŸ) och just nu Ă€r det genomlĂ€sning, formalia justeringar, lĂ€gga till och ta bort som gĂ€ller...lika roligt som det lĂ„ter😉
 
Nu ska jag fĂ„ i mig lite frukost och ladda upp för en heldag pĂ„ jobbetđŸ’Ș
 
Puss sĂ„lĂ€nge💋
/Minette
 

Kommentera hÀr: