0

Dagen med stort D

Hej bloggen👋
 
IgĂ„r var dagen med stort D...dagen som dessa 3 Ă„r pĂ„ högskolan leder fram till, dagen dĂ„ allt stod pĂ„ spel. Det var dax för framlĂ€ggning av vĂ„rt examensarbete som vi Ă€gnat de senaste 6 mĂ„naderna Ă„t. Jag talar för bĂ„de mig och Elaine nĂ€r jag sĂ€ger att man har varit spĂ€nd det sista och de sista timmarna innan det var över var hemska. Nervositeten...kan inte beskriva den. Jag och Elaine var först ut med vĂ„r redovisning och den gick bra, men sedan kom kommentarerna frĂ„n vĂ„r examinator... jag kĂ€nde bara shit var arbetet sĂ„ dĂ„ligt? För varje kommentar hon hade kĂ€nde jag att uppförsbacken mot en avslutad utbildning bara blev brantare och brantare. Alla grupper fick tuffa kommentarer och stĂ€mningen i rummet var spĂ€nd, besviken och deprimerande. NĂ€r alla redovisningar var klara ville vĂ„r examinator fĂ„ feedback pĂ„ kursen och vi vet inte hur detta kom pĂ„ tal, men vĂ„r examinator pratade om nĂ„got som fick en annan grupp att frĂ„ga om vi var godkĂ€nda och i detta ögonblick utbrister examinatorn: "men ja det Ă€r vĂ€l sjĂ€lvklart!". Jag hade velat spara det ögonblicket nĂ€r stĂ€mningen förĂ€ndrades pĂ„ 0.1 sekunder och folk började jubla, skratta, kramas och grĂ„ta💗 kommentarerna vi fĂ„tt var för att kunna lyfta arbetet till VG nivĂ„! Ett magiskt ögonblick och jag kan med stolthet kalla bĂ„de mig och Elaine för kandidaterđŸ‘©â€đŸŽ“đŸŒŸ
 
Detta var vi sĂ„klart tvungna att fira bra jag och Elaine, SĂ„ igĂ„r kvĂ€ll nĂ€r Elaine jobbat klart vankades det slumberparty hos mig😍 det bjöds pĂ„ vin, onyttigheter och vi gav varandra en examensgĂ„va!
Nere till vĂ€nster ser ni min gĂ„va/gĂ„vor frĂ„n Elaine. Jag fick bla produkter frĂ„n Löwengrip och matchande armband samt örhĂ€ngen frĂ„n Calvin Klein (LOVE IT💖) och uppe till höger ser ni klockan jag fick av Patrik (Hur fin??😍😭).
Nere till höger ser ni klockan jag gav till Elaine...sĂ„Ă„Ă„ fin🙏
 
Dagen har bjudit pĂ„ avslutningslunch i skolan och en stros pĂ„ stan, men det mĂ€rks att jag varit spĂ€nd det sista för nu nĂ€r jag kĂ€nner att jag kan slappna av Ă€r jag ocksĂ„ helt slut! Nu Ă€r det bara ladda om och i helgen ska det firas rejĂ€lt med familj och vĂ€nner😁đŸ•șđŸ’ƒđŸ·đŸŸđŸžđŸ„ƒđŸ„‚đŸčđŸ»đŸœ
 
Jag kan nu med stolthet sĂ€ga att vi innehar varsin filosofie kandidatexamen i företagsekonomiđŸ‘©â€đŸŽ“
WE DID IT🙆
 
//Kandidat Minette Jonsson🌟

Kommentera hÀr: