0

🌟It's official🌟

God kvĂ€ll bloggen🌙
Minette som hittat hit, nu va det ett tag sen vi skrev! Det har varit fullt upp med jobb, jobb och mer jobb. I lördags var vi dock ivĂ€g pĂ„ Liseberg som var en sommarpresent frĂ„n Coop. Jag och Patrik Ă„kte med Carro och Simon, det blev en toppen dag😃
(Patriks bilder sĂ„...ah dom Ă€r sĂ„dĂ€r😂). Det blev mycket skratt, skrik och Ă„ksjuka hela dagen lĂ„ng och jĂ€klar va trötta vi vart efterĂ„t!
 
Idag fick jag en avi med posten och nĂ€r vi Ă„kte för att handla passade jag pĂ„ att hĂ€mta ut mitt....*trumvirvel*...EXAMENSBEVIS🌟
It's official!!! SĂ„Ă„Ă„ stolt och det var verkligen perfect timing...för pĂ„ torsdag Ă„ker jag och min goding till Kos😁 om 3 dagar det kĂ€nns helt galet, fasen vad vi ska firađŸ„‚đŸŸđŸŒŸđŸŒžđŸ˜ŽđŸšđŸłđŸŒž
 
Ha det bĂ€st🩄
 
//Minette
 
 
 

Kommentera hÀr: